Школи не використали в повному осязі кошти на облаштування укриттів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Заклади освіти використали лише 6,2 % від передбачених коштів на облаштування укриттів

Школи не використали в повному осязі кошти на облаштування укриттів

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Станом на 1 жовтня кошти на облаштування укриттів розподілили між місцевими бюджетами в обсязі 1 444,2 млн грн, або 96 % затвердженого обсягу на 2023 рік. Однак, касові видатки становили лише 90,5 млн грн, або 6,2% розподіленого обсягу.

Таку інформацію повідомили на сайті Міністерства фінансів України.

Кошти субвенції у повному обсязі розподілили Волинська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Херсонська, Чернівецька, Чернігівська області та м. Київ.

Найгірші показники використання коштів субвенції (касові видатки) у Дніпропетровській області – 1,1 млн грн, або 0,8%, у Житомирській області – 0,8 млн грн, або 1,8%, у Тернопільській області – 0,2 млн грн, або 0,9%, у Черкаській області – 0,9 млн грн, або 2,5%.

«Найголовніше для нас – це безпека дітей та вчителів під час освітнього процесу. Побудова комфортних і якісних укриттів є одним із головних завдань, і для цього було виділено 1,5 млрд гривень. Проте аналіз отриманої інформації свідчить про повільні темпи використання коштів субвенції, що є ризиком їх невикористання у поточному році. Оскільки кошти субвенції не є перехідними на наступний бюджетний період, очікуємо, що МОН спільно з ОДА будуть вживати усіх можливих заходів для прискорення освоєння виділених коштів як з державного, так і з місцевих бюджетів, забезпечать їх ефективне, результативне і цільове використання до кінця поточного бюджетного періоду», ‒ зазначив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.

Джерело: Міністерство фінансів України

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47321

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді