Розпочався третій етап сертифікації вчителів базової середньої освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стартував третій етап сертифікації вчителів базової середньої освіти

Сертифікація вчителів-предмтеників

Як провести тарифікацію педагогів

16 жовтня розпочався ІІІ етап сертифікації вчителів математики та української мови і літератури. У цей період фахівці вивчатимуть практичний досвід роботи педагогів.

Таку інформацію зазначили в Державній службі якості освіти. 

Детальніше ознайомитися з алгоритмом дій учасника сертифікації вчителів у 2023 році можна за посиланням. Зокрема, на каналі Держслужби є роз’яснення щодо особливостей ІІІ етапу сертифікації вчителів.

 Під час І етапу вчителі проходили незалежно оцінювання. Ті, хто добре впоралися з першим етапом, мали заповнювати анкети самооцінювання у рамках ІІ етапу. Їх надіслали 179 учителів математики та 395 вчителів української мови і літератури, які й були допущені до останнього фази сертифікації.

Як повідомляють у Держслужбі якості освіти, для вивчення практичного досвіду роботи вчителів математики та української мови і літератури залучили близько 1 400 експертів, які пройшли відповідне навчання. Експерти оцінюватимуть 15 професійних компетентностей у діяльності педагогів за допомогою:

  • спостереження за навчальними заняттями та їх самоаналізом;
  • аналізу самопрезентації учасника сертифікації;
  • проведення інтерв’ю з учасником сертифікації.

Окрім того, у ДСЯО зауважили, що мета сертифікації вчителів — виявлення та заохочення вчителів з високим рівнем педагогічної майстерності, які володіють методиками компетентного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

За матеріалами ДСЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54104

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді