Онлайн-курс для вчителів для підвищення цифрових навичок

ЮНЕСКО навчатиме 50 000 українських вчителів цифровій педагогіці

Онлайн-курс цифрової педагогіки для вчителів

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

ЮНЕСКО та Міністерство освіти і науки України запускають онлайн-курс з цифрової педагогіки для 50 000 вчителів, зважаючи на те, що навчання багатьох українських школярів перерване війною.

Цього року певна кількість школярів не змогли розпочати навчальний рік у класах. Відповідно до даних МОН, 25% з них навчаються дистанційно, а 30% — у гібридному форматі. 

Минулого року ЮНЕСКО та партнери передали українським вчителям 50 тисяч комп'ютерів. Тепер міжнародна організація запустила для освітян онлайн-курс та забезпечує додаткові матеріали для подальшого розвитку їхніх цифрових навичок, які допомагатимуть їм надавати якісне дистанційне та гібридне навчання.

«З лютого 2022 року ЮНЕСКО безперервно підтримує українських вчителів, аби учні продовжували навчатися під час війни. Я віддаю належне їхній роботі, стійкості та незмінній самовідданості. Новий навчальний рік тільки розпочався, і ЮНЕСКО підтверджує свою підтримку педагогам. Адже освіта — це наріжний камінь, на якому будується майбутнє України», — зауважила заступниця Генерального директора ЮНЕСКО з питань освіти Стефанія Джанніні. 

Воєнний стан збільшив навантаження на систему освіти в країні. Наразі деякі шкільні вчителі стали внутрішньо переміщеними особами та не мають інструментів та підготовки для того, щоб продовжувати навчальний процес дистанційно або в гібридному форматі. 

Саме тому новий курс «Цифровий вчитель», який розроблений ЮНЕСКО за фінансової підтримки від Google.org, допоможе вирішити ці виклики, посилюючи навички вчителів і їх вміння використовувати цифрові інструменти, одночасно покращуючи умови їх роботи та загальне самопочуття.

Цей курс містить 7 модулів, кожен з яких має інструкції та інтерактивні сесії, де вчителі можуть обговорити конкретні запитання та отримати доступ до практичних вправ, тестів та додаткових матеріалів. Такий підхід полегшує створення актуального, автентичного та захоплюючого навчального процесу. 

Зокрема, онлайн-курс охоплює аспекти психічного здоров'я, психосоціальної підтримки, соціального та емоційного навчання.

«У новому навчальному році 1 мільйон українських школярів вимушені здобувати освіту виключно за дистанційною формою навчання. Така ситуація вимагає вдосконалення цифрових рішень, щоб забезпечити рівний доступ до якісної освіти для кожного у розпал війни. Відзначаючи Всесвітній день вчителя, ми об'єднуємося з ЮНЕСКО, щоб розширити можливості вчителів за допомогою проекту «Цифровий вчитель», — акцентував заступник Міністра освіти і науки України Дмитро Завгородній.

Окрім того, ЮНЕСКО засновує професійну спільноту вчителів (Community of Practice) для підтримки педагогів у розвитку їхніх компетенцій. Вчителі зможуть обмінюватися досвідом, ділитися інноваційними методологіями навчання та спільно вирішувати проблеми, пов'язані з цифровим викладанням та навчанням.

Джерело Рубрика

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4955

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10407

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді