У Тернополі створять освітній простір з віртуальною реальністю

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Тернополі відкриють перший в Україні простір для навчання з віртуальною реальністю

Навчальний простір з віртуальною реальністю

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Перший в Україні простір для навчання за допомогою пристроїв віртуальної реальності відкриють у Тернополі. 

Таку інформацію повідомив директор «Тернопільського інформаційно-аналітичного центру» Олександр Терещенко.

Як він зазначив, хаб буде доступним для науковців і студентів та для людей з інвалідністю.

Міністерство цифрової трансформації спільно з Програмою ООН в Україні реалізовуватимуть цей проєкт. 

Зокрема, хаб відкриють у Західноукраїнському національному університеті. За словами ректорки Оксани Десятнюк, 6 викладачів вишу вже проходять відповідне навчання.

«Це має бути команда фахівців, яка потім зможе навчати інших. Це декілька людей, 5-6 айтішників, які зможуть потім передавати свої навички та бути залученими до цієї роботи», — відзначила вона.

Серед обладнання хабу: планшети, цифрова інтерактивна дошка та окуляри доповненої реальності. Всі пристрої вже знаходяться в Україні. Їх вартість поки не називають.

«По самій інтерактивній дошці. Це незвичайна дошка, по якій можна щось помалювати. Вона якраз мультифункціональна. В неї вбудовані камери, мікрофони. Вона дозволяє змінити процес навчання такого рівня, коли там сам ефект присутності збільшується», — зауважив Олександр Терещенко.

Проєкт «Перший імерсивний мультифункціональний хаб» реалізують за підтримки програми розвитку Організації Об’єднаних Націй.

Окрім того, заступниця керівника «Освітньо-аналітичного центру розвитку громад» Ірина Масло розповіла, що лише на ремонт приміщення для хабу витратять орієнтовно 800 тисяч гривень. Відкрити його планують у листопаді.

«Ми надзвичайно раді, що виграли цей проєкт і він є надзвичайно важливий для нашої організації. Тема інклюзії дуже важлива. Таких людей у нас багато і доступність цифрових технологій для них має бути доступною», — акцентувала вона.

Інформацію щодо графіку, напрямки роботи та що саме вивчатимуть у хабі повідомлять пізніше. 

За матеріалами Суспільного

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11620

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17729

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді