Методичний посібник щодо створення цифрових освітніх центрів у громадах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Експерти фонду «savED» розробили хендбук із покроковою інструкцією для створення цифрового освітнього центру в громадах

Цифрові освітні центри в Україні

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Фахівці благодійного фонду «savED» створили посібник «Цифрові освітні центри», у якому міститься інформація щодо етапів  створення цифрових освітніх центрів і алгоритми їхньої роботи. А також критерії вибору громад, поради з ремонту та навіть наповнення центрів заняттями й активностями.

Цифрові освітні центри від фонду «savED» — це своєрідна «швидка освітня допомога», щоб надати дітям у громадах, що постраждали від війни, доступ до навчання. Освітні центри — затишні, просторі та мають сучасні меблі, техніку та дидактичні матеріали для навчання школярів.

Під час 2022 і 2023 років команда savED спільно з міжнародними партнерами створила вже кілька десятків таких освітніх центрів у Київській, Чернігівській, Миколаївській областях та планує відкрити ще більше центрів там, а також на Харківщині та Дніпропетровщині.

«Улітку 2022 року, коли ми заснували благодійний фонд savED, цифрові освітні центри стали справді «швидкою допомогою» для низки громад, у яких школи були побиті або зруйновані зовсім. За понад рік ми вже маємо налагоджену організацію роботи й адміністрування процесів у центрах, тож у цьому хендбуці зібрали покрокову інструкцію, а також відпрацьовані лайфхаки, як обладнати та облаштувати якісний та корисний освітній центр», — зауважила співзасновниця благодійного фонду «savED» Анна Новосад.

У населених пунктах, де частково або повністю зруйнована освітня інфраструктура, важливо швидко й оперативно знайти нові рішення, щоб хоча б частково відновити доступ до освіти. У таких ситуаціях цифрові центри стають в нагоді: їх облаштовують швидко та порівняно недорого, наповнюють різними активностями та матеріалами для комфортного навчання та соціалізації дітей.

Зі свого боку створений хендбук допоможе легко обрати заклад, створити простір та почати освітній процес. У посібнику наявні практичні поради, ілюстрації готових центрів разом з історіями їхніх громад та QR-коди на додаткові джерела.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53947

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
201

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110604

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11643

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді