Новий професійний стандарт: ВИМОГИ
Результати дослідження вчених Цюріхського університету, під час якого було опитано 3 600 швейцарських старшокласників, свідчать про те, що початок шкільних уроків о 8-9 годині ранку може бути занадто раннім.
Таку інформацію зазначили в «Українській правді», з посиланням на міжнародні дослідження.
Відповідно до результатів дослідження, під час карантину у школах, підлітки, які навчалися вдома, спали орієнтовно на 75 хвилин в день більше, ніж зазвичай. Внаслідок того у них покращилися сон та загальне самопочуття.
«Наші результати чітко вказують на користь починати шкільні навчання пізніше вранці, щоб діти могли більше спати. Якість їхнього життя, пов’язана зі здоров’ям, значно покращилася, а споживання алкоголю та кофеїну зменшилося», — зазначають дослідники.

Як схвалити документ і підготувати на подання засновнику? Як визначити ключові завдання та що врахувати?
Зокрема, відповідні результати анкетування підлітків порівняли попереднім опитуванням понад 5 300 дітей у 2017 році.
Таким чином було виявлено, що протягом навчального тижня група, яка навчалася вдома, лягала спати на 15 хвилин пізніше та прокидалася на 90 хвилин пізніше, тобто загальний надлишок сну становив приблизно 75 хвилин щодня.
Додатковий час сну сприяв тому, що діти відчували більший рівень енергії.
Однак, було помічено погіршення емоційного стану дітей під час навчання, підлітки відчували себе більш самотньо, скаржилися на поганий настрій та менше розважалися та спілкувалися з друзями.
Як відзначають дослідники, результати показують, що хоча ізоляційний вплив домашнього навчання під час карантину мав певні негативні наслідки для підлітків, додаткова кількість сну принесла переваги, які зробили дні ізоляції більш терпимими.
«Незважаючи на те, що карантин явно погіршив здоров’я та самопочуття багатьох молодих людей, наші висновки показують переваги закриття шкіл, яким досі приділялося мало уваги», — акцентують вчені.
Окрім того, інші численні дослідження показали, що шкільний день варто починати пізніше, оскільки це сприяє покращенню пильності учнів та їхнього самопочуття.