Як не ретравмувати дітей: рекомендації

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Світлана Ройз, дитяча та сімейна психологиня, дала рекомендації вчителям щодо роботи з дітьми та використання підручників

Як не ретравмувати дітей: рекомендації

Контроль відвідування учнів: рекомендації

Про це розповіли на сайті Міністерства освіти і науки України. 

Світлана Ройз проаналізувала підручники, які використовують для навчання. Так, зазначається, що багато книжки були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти. психологиня рекомендує коригувати програму за потреби: замінювати текст, не пропонувати певне завдання, трансформувати запитання до обговорення тощо.

«Минулого навчального року до мене часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи. Під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки. Після цього я вирішила проаналізувати навчальну літературу й зробити примітки до підручників, щоб учителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати стигматизації, і запропонувала те, що може допомогти дітям та дорослим уникнути ретравмування», — зауважила Світлана Ройз.

Рекомендації мають допомогти створити нові підручники, які відповідатимуть потребам різних груп учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11529

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275518

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22088

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді