Світлана Ройз, дитяча та сімейна психологиня, дала рекомендації вчителям щодо роботи з дітьми та використання підручників

Контроль відвідування учнів: рекомендації
Про це розповіли на сайті Міністерства освіти і науки України.
Світлана Ройз проаналізувала підручники, які використовують для навчання. Так, зазначається, що багато книжки були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти. психологиня рекомендує коригувати програму за потреби: замінювати текст, не пропонувати певне завдання, трансформувати запитання до обговорення тощо.
«Минулого навчального року до мене часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи. Під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки. Після цього я вирішила проаналізувати навчальну літературу й зробити примітки до підручників, щоб учителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати стигматизації, і запропонувала те, що може допомогти дітям та дорослим уникнути ретравмування», — зауважила Світлана Ройз.
Рекомендації мають допомогти створити нові підручники, які відповідатимуть потребам різних груп учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу