Як не ретравмувати дітей: рекомендації

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Світлана Ройз, дитяча та сімейна психологиня, дала рекомендації вчителям щодо роботи з дітьми та використання підручників

Як не ретравмувати дітей: рекомендації

Контроль відвідування учнів: рекомендації

Про це розповіли на сайті Міністерства освіти і науки України. 

Світлана Ройз проаналізувала підручники, які використовують для навчання. Так, зазначається, що багато книжки були видані до повномасштабного вторгнення і не враховують певні чутливі моменти. психологиня рекомендує коригувати програму за потреби: замінювати текст, не пропонувати певне завдання, трансформувати запитання до обговорення тощо.

«Минулого навчального року до мене часто зверталися родини й учителі учнів молодшої школи. Під час читання деяких текстів у дітей ставалися напади тривоги, істерики й панічні атаки. Після цього я вирішила проаналізувати навчальну літературу й зробити примітки до підручників, щоб учителі могли одразу бачити, у чому варто бути обережними, а де краще в опрацюванні текстів чи в додаткових завданнях змінити акценти, щоб уникати стигматизації, і запропонувала те, що може допомогти дітям та дорослим уникнути ретравмування», — зауважила Світлана Ройз.

Рекомендації мають допомогти створити нові підручники, які відповідатимуть потребам різних груп учнів і сприятимуть якісному освітньому процесу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
101

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
452

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11237

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді