В Україні завершився перехідний період з оновлення закупівель та освоєння нових технологічних карт
Робота з цивільного захисту: як організувати
1 січня 2022 року завершився перехідний період з оновлення системи закупівель та освоєння нових технологічних карт. Відтепер реформа шкільного харчування, ініційована Оленою Зеленською, має запрацювати повною мірою.
Як повідомила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, саме Держпродспоживслужба контролюватиме впровадження нових норм та дотримання санітарних норм закладами освіти.
З 1 вересня діють нові норми й порядок організації харчування у закладах освіти. Заклади намагаються по максимуму забезпечити виконання затверджених вимог до організації харчування та зміни меню. Тому в директорів виникає багато запитань: яке меню використовувати, як його скласти, де взяти нові технологічні карти й побачити збірники рецептур страв, як розраховувати норми харчових продуктів тощо. Ці й інші питання роз’яснила Тетяна Скапа, державний експерт МОЗ
«Ця реформа дуже важлива, адже результати цієї реформи торкаються кожного з нас через здоров’я наших дітей», — наголосила Владислава Магалецька.
Окрім того, вона зауважила, що оновлене меню для шкільних їдалень включає в себе 160 страв.
У ньому обмежено кількість солі та цукру, жирів рослинного й тваринного походження та субпродуктів. Натомість збільшено кількість споживання молока та кисломолочних продуктів, м’яса, риби, свіжих овочів і фруктів.
Формування штатного розпису є досить непростим процесом. Тож доводиться залучати і працівників дошкільного закладу, і фахівців кадрової служби, і економістів органу управління освітою. З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту
Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
Яким напрямам діяльності присвятити найбільше уваги у навчальному році керівництву та колективу закладу дошкільної освіти
З чого почати ходу до фінансової автономії закладу дошкільної освіти і що в її основі?
Про порядок проведення інвентаризації в закладі дошкільної освіти в умовах НП(с)БОДС та її підсумки