Скоро розпочнеться другий етап сертифікації вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Другий етап сертифікації вчителів математики та вчителів української мови і літератури

Другий етап сертифікації вчителів

Як провести тарифікацію педагогів

180 учителів математики та 398 учителів української мови і літератури, які успішно склали незалежне тестування, до 5 жовтня отримають на свої електронні адреси логіни й паролі персонального доступу до форми анкети самооцінювання власної педагогічної майстерності.

Другий етап сертифікації триватиме з 09:00 6 жовтня до 17:00 10 жовтня. У цей період учасники сертифікації мають виконати два завдання:

  1. заповнити анкету в інформаційно-аналітичній системі EvaluEd;
  2. надіслати анкету на адресу електронної пошти [email protected].

Насамперед анкета містить 80 тверджень для вчителів математики та 85 тверджень для вчителів української мови і літератури, відповіді на які обов’язкові.

Зауважимо, що вчителі під час сертифікації можуть змінювати відповіді на твердження необмежено до настання однієї з обставин:

  • формуляр закрито (надіслано відповіді);
  • термін доступу до анкети закінчився.

Окрім того, зміст тверджень анкет відповідає трудовим діям професійних компетентностей, що визначені професійним стандартом за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)».

Пізніше протягом трьох робочих днів після надсилання анкети вчитель-учасник отримає візуалізацію своїх результатів самооцінювання для проєктування власного професійного розвитку.

За матеріалами Держслужби якості освіти

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53975

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
222

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110658

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді