Онлайн-флешмоб вдячності до Дня вчителя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН запустили кампанію вдячності «Нас навчали вчителі»

Комунікаційна кампанія до Дня вчителя

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У Міністерстві освіти і науки до Дня вчителя запустили комунікаційну кампанію «Нас навчали вчителі». Її учасники — люди критично важливих в умовах війни професій — військові, прикордонники/-ці, волонтери/-ки, залізничники/-ці, лікарі/-ки — діляться спогадами про своїх учителів. Вони розповідають, як ті вплинули на їхній особистий розвиток, вибір професії, цінності тощо. 

Наразі герої й героїні кампанії роблять великі та значущі речі, але всі вони колись були маленькими школярами, що намагалися пізнати якнайбільше та навчитися нового — у цьому їм допомагали, підтримували й спрямовували їхні вчителі та вчительки.

Метою відповідного флешмобу є наголосити на важливості професії вчителя та зміцнити емоційний зв’язок між учителями, суспільством та Міністерством освіти і науки. Цю кампанію МОН реалізує разом із освітнім медіа «Нова українська школа».

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Таким чином, з 1 жовтня в соціальних мережах Міністерства освіти і науки публікують по одній історії щодня. Уже своїми спогадами про вчителів поділилися військовий і вчитель Сергій Хараху, волонтерка й координаторка благодійного фонду Сергія Притули Меланія Подоляк та прикордонник Євгеній Любарець. Зокрема, на вулицях Києва можна буде побачити сітілайти з героями кампанії.

Усі, хто бажає можуть взяти участь у флешмобі. Для цього потрібно поширити в інстаграмі чи фейсбуці історії про ваших учителів і вчительок, ділитися своїми спогадами та обов’язково використати #нас_навчали_вчителі — так допис зможуть побачити всі зацікавлені. Зараз у флешмобі вже взяли участь міністр освіти і науки Оксен Лісовий та його заступник Андрій Сташків. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11623

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді