Завдання НМТ-2024 перекладатимуть мовами національних меншин

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 2024 році завдання мультитесту планують перекладати мовами національних меншин

Переклад завдань НМТ-2024

11 змін до Типової інструкції з діловодства 📑

У 2024 році завдання національного мультипредметного тесту планують перекладати мовами національних меншин, крім російської.

Таку інформацію зазначила директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко. 

Як вона зауважила, мову агресора не використовуватимуть для перекладу завдань тестування. 

Передбачається, що перекладені будуть тести з історії України, математики, біології, хімії, географії та фізики.

Таким чином вступники, що здобували загальну середню освіту мовами національних меншин, зможуть пройти тестування із перекладеними завданнями. 

Переклади будуть доступні угорською, польською, румунською, кримськотатарською мовами.

Окрім того, керівниця Українського центру порадила вступникам зосередитися на підготовці до проходження тестів українською.

«Адже навчання в закладах вищої освіти відбуватиметься саме українською. Утім, звісно, вибір за самими учасниками», — акцентувала Тетяна Вакуленко.

Джерело Українська правда

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1697

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
312

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54234

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
776

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111099

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді