Цього року 500 тисяч школярів повернулись до очного навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тепер майже половина усіх школярів навчається аудиторно, тобто у школах, у дві зміни

Повернення до очного навчання

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Цього навчального року до очного навчання в закладах освіти вдалось повернути майже пів мільйона учнів.

Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий під час телемарафону. 

Як він повідомив, така динаміка відповідає очікуванням Міністерства освіти.

«Нам вдалося повернути за парти близько пів мільйона дітей, як ми й планували. Адже аудиторне навчання є найкращим інструментом з подолання освітніх втрат, розривів, з подолання проблем якості освіти, підвищення якості освіти», — зауважив очільник відомства.

Зокрема він розповів, що тепер майже половина усіх школярів навчається аудиторно, тобто у школах.

«45% дітей навчається аудиторно в дві зміни в школах, 30% навчається за змішаною формою, 25% учнів взагалі в онлайні», — наголосив керівник МОН.

За його словами, повернення до звичного формату навчання залежить у першу чергу від безпекової ситуації.

«Перше питання, яке ми ставимо собі, починаючи від Президента і до кожного директора школи, — це питання безпеки. Повернення за парти, повернення до аудиторного навчання — всі рішення на всіх рівнях приймались з огляду на цей аспект. На жаль, далеко не всі регіони можуть вивести сьогодні дітей на аудиторне навчання», — акцентував Оксен Лісовий.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
249

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54167

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
726

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110971

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді