Київські старшокласники матимуть більше годин уроку «Захист України»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Якісна підготовка молоді з військових, тактичних та медичних дисциплін — це необхідність часу

Вивчення предмету

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У заклададах освіти Києва збільшать кількість годин на підготовку старшокласників у межах навчальної програми «Захист України».

Таку інформацію зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

Як він повідомив, таке збільшення годин є необхідністю часу.

«Якісна підготовка молоді допризовного віку з військових, тактичних та медичних дисциплін — це необхідність часу, тому ми у столиці хочемо у стислі терміни разом із військовими підготувати таку програму, яка матиме максимальний ефект і буде фактично частиною великої програми підготовки військових», — зауважив представник КМДА.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Зокрема посадовець пообіцяв повністю профінансувати таку програму.

«Ми передбачимо і повноцінне фінансування цієї програми, щоб учні 10 та 11 класів вивчали все не тільки в теорії, а й мали практичні заняття, пілотували дрони, використовували симулятори та інші технічні засоби», — акцентував заступник голови КМДА.

Також він підкреслив, що важливим фактором успіху буде кадрове питання.

«Для школярів необхідно підібрати таких викладачів, які будуть стовідсотково моральними авторитетами для дітей, і в той же час розумітися на тонкощах освітнього процесу та роботі з підлітками. Тільки так навчання з цього предмета буде викликати позитивні емоції та інтерес у молодого покоління. Ми впевнені, що все задумане нам вдасться реалізувати, і вже з нового року 35 тисяч старшокласників відчують ці зміни», — наголосив Валентин Мондриївський.

За матеріалами КМДА

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
221

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110653

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді