Як безпечно користуватися онлайн-платформами для навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як безпечно використовувати онлайн-платформи у навчанні: зустріч із кіберполіцією

Кібер атаки під час навчання

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

У сучасних умовах учні та вчителі активно використовують такі платформи як Zoom, Google Classroom, Google Meet або Mіcrosoft Teams для оптимізації роботи під час онлайн-навчання.

Однак якщо не дотримуватися правил безпечного використання цих програм, можна натрапити на випадки несанкціонованого втручання у освітній процес як зловмисників, так і членів російських хакерських угрупувань. 

Подібні ситуації ускладнюють здобуття якісних знань, зривають процес навчання та унеможливлюють використання повного потенціалу онлайн-платформ.

Саме тому 6 вересня о 14:00 на сторінці МОН у Facebook відбудеться трансляція зустрічі з фахівцями Департаменту кіберполіції Національної поліції України з питань безпечного використання онлайн-платформ в освітньому процесі.

У разі зустрічі з хакерськими втручаннями під час навчання, необхідно звертатися до кіберполіції. Можна зателефонувати на гарячу лінію: 0 800 505 170, або заповнити електронну форму за посиланням.

Кіберполіціянти готові реагувати на усі інциденти, пов’язані з несанкціонованим утручанням в інформаційно-комунікаційні системи та мережі закладів освіти.

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
220

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110921

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді