Наказ МОН про збір адміністративної звітності в закладах освіти

МОН оприлюднило наказ про збір адміністративної звітності в закладах освіти в 2023-2024 навчальному році

Адміністративна звітність закладів освіти

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

У Міністерстві освіти та науки опублікували наказ про збір відомчої адміністративної звітності дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у 2023-2024 навчальному році.

Як зазначається у матеріалі документу, відомчу адміністративну звітність необхідно подавати винятково в електронній формі. Вносити дані можна в програмному забезпеченні, яке використовується для обміну інформацією з ПАК «АІКОМ» та ІТС «ДІСО».

Зокрема, додаток до наказу містить перелік форм звітності, які освітяни мають подати:

  • департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних (військово-цивільних) адміністрацій до ІТС «ДІСО» до 25 грудня 2023 року;
  • органи управління у сфері освіти за їх місцезнаходженням до ІТС ДІСО» до 15 грудня 2023 року;
  • заклади дошкільної освіти до ПАК «АІКОМ» у електронному вигляді та терміни їх подання;
  • заклади загальної середньої освіти до ІТС «ДІСО» в електронному вигляді та терміни їх подання;
  • заклади професійної (професійно-технічної) освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти до ІТС «ДІСО» в електронному вигляді та терміни їх подання;
  • заклади фахової передвищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців на основі базової середньої освіти, до ІТС «ДІСО» в електронному вигляді та терміни їх подання;
  • заклади позашкільної освіти до ПАК «АІКОМ» у електронному вигляді та терміни їх подання.

Також у документі наказу вказано алгоритм заповнення в ПАК «АІКОМ» індивідуальних карток обліку учнів і педагогічних працівників уповноваженими працівниками закладів освіти різних ланок.

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4941

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10368

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді