Ведення шкільного обліку дітей: які зміни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні хочуть спростити ведення шкільного обліку дітей

Ведення шкільного обліку дітей: які особливості

Заяви: як оформлювати та реєструвати

В Україні хочуть спростити ведення шкільної документації, яка пов'язана із обліком дітей.

Таку інформацію повідомили у Міністерстві освіти і науки.

Ведення документації здійснюватиметься із застосуванням засобів програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту».

Перехід до електронної форми ведення шкільної документації, пов'язаної із обліком дошкільників та школярів, дозволить розвантажити педагогічний персонал та адміністрацію закладу освіти.

Так, планується, що в Україні буде існувати єдина електронна система обліку дітей, вихованців та учнів для усіх закладів освіти.

Джерело: Освіта.ua

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструктажі з пожежної безпеки в закладі освіти: як проводити

Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
49864

Держбюджет-2026: рекордні видатки на освіту

У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
209

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
252369

Експертиза цiнностi документiв: як підготувати та провести

Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
4960

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді