Міністерство цифрової трансформації та Міністерство освіти і науки вже мають напрацювання

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Кабінет Міністрів працює над системною трансформацією освітнього процесу.
Таку інформацію зазначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час засідання уряду.
Як він зауважив, Міністерство цифрової трансформації та Міністерство освіти і науки вже мають конкретні напрацювання.
«Мова йде про п’ять напрямів. Покращення рівня навичок освітніх менеджерів. Підвищення престижу, оплати праці, навичок та вмінь українських педагогів. Сучасний зміст і сенси освіти на основі НУШ. Оновлена система та мережа для рівного доступу всіх дітей до якісної освіти. Новий освітній простір: його безпека та якість за новими стандартами», — акцентував очільник уряду.
Зокрема Денис Шмигаль наголосив, що напрацювання Міносвіти та Мінцифри будуть презентовані до кінця року.
За матеріалами Освіта.юа
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів