Хто та як може отримати ґаджет для навчання дитини

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Хто може отримати ґаджети для навчання та як подати запит і моніторити розподіл девайсів

Ґаджети для навчання дітей

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

В Україні у 2023 році понад 35 тисяч дітей отримали девайси для навчання, до кінця року передадуть ще приблизно 40 тисяч пристроїв.

Таку інформацію зазначили в Міністерстві освіти й науки України відповідаючи на найпоширеніші запитання щодо отримання ґаджетів для навчання.

Інформацію про потребу в девайсах Міносвіти збирає через департаменти освіти і науки ОВА. Області проводять опитування громад, а громади — закладів освіти. Тоді каскадним методом міністерство визначає потребу та передає дані партнерам із розвитку.

Як зауважили в МОН, кожна громада чи область може напряму комунікувати з партнерами. Для консультацій щодо фандрейзингу та залучення донорської підтримки в міністерстві радять писати на пошту: [email protected].

Насамперед ґаджети для навчання можуть отримати соціально незахищені категорії населення:

  • діти з малозабезпечених сімей;
  • багатодітних сімей;
  • внутрішньо переміщені діти;
  • діти з ООП, інвалідністю;
  • діти, які позбавлені батьківського піклування.
📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

За інформацією освітнього відомства, пріоритетними є області, у яких переважає дистанційне навчання. Між ними девайси розподіляють пропорційно.

Відслідковувати процес передачі пристроїв можна за допомогою спеціального дашборду. Там можна дізнатися про кількість ґаджетів, переданих конкретній області, населеному пункті чи закладу освіти, спостерігати, скільки девайсів отримують учні і вчителі та у разі невідповідностей можна залишити відгук.

Алгоритм дій для отримання девайсу:

  • батьки мають зафіксувати потребу в девайсі через подання відповідної заяви до закладу освіти, де вчиться дитина;
  • після передання такої інформації від шкіл та громад, згодом департаменти освіти й науки ОВА отримують обладнання через підписання актів приймання-передавання з партнерами та розподіляють пристрої серед громад, а громади — серед закладів освіти;
  • останні є юридичними власниками девайсів і передають їх дітям і вчителям, які потребують їх найбільше в користуванні;
  • у разі несправностей або втрати девайсу, заклад освіти має намагатися забезпечити його відновлення самостійно. Якщо обладнання не підлягає ремонту — треба застосувати процедуру списання.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді