Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
В Україні у 2023 році понад 35 тисяч дітей отримали девайси для навчання, до кінця року передадуть ще приблизно 40 тисяч пристроїв.
Таку інформацію зазначили в Міністерстві освіти й науки України відповідаючи на найпоширеніші запитання щодо отримання ґаджетів для навчання.
Інформацію про потребу в девайсах Міносвіти збирає через департаменти освіти і науки ОВА. Області проводять опитування громад, а громади — закладів освіти. Тоді каскадним методом міністерство визначає потребу та передає дані партнерам із розвитку.
Як зауважили в МОН, кожна громада чи область може напряму комунікувати з партнерами. Для консультацій щодо фандрейзингу та залучення донорської підтримки в міністерстві радять писати на пошту: [email protected].
Насамперед ґаджети для навчання можуть отримати соціально незахищені категорії населення:
- діти з малозабезпечених сімей;
- багатодітних сімей;
- внутрішньо переміщені діти;
- діти з ООП, інвалідністю;
- діти, які позбавлені батьківського піклування.
За інформацією освітнього відомства, пріоритетними є області, у яких переважає дистанційне навчання. Між ними девайси розподіляють пропорційно.
Відслідковувати процес передачі пристроїв можна за допомогою спеціального дашборду. Там можна дізнатися про кількість ґаджетів, переданих конкретній області, населеному пункті чи закладу освіти, спостерігати, скільки девайсів отримують учні і вчителі та у разі невідповідностей можна залишити відгук.
Алгоритм дій для отримання девайсу:
- батьки мають зафіксувати потребу в девайсі через подання відповідної заяви до закладу освіти, де вчиться дитина;
- після передання такої інформації від шкіл та громад, згодом департаменти освіти й науки ОВА отримують обладнання через підписання актів приймання-передавання з партнерами та розподіляють пристрої серед громад, а громади — серед закладів освіти;
- останні є юридичними власниками девайсів і передають їх дітям і вчителям, які потребують їх найбільше в користуванні;
- у разі несправностей або втрати девайсу, заклад освіти має намагатися забезпечити його відновлення самостійно. Якщо обладнання не підлягає ремонту — треба застосувати процедуру списання.
За матеріалами МОН