У МОН розробляють нову модель заробітної плати вчителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН планує розробити нову модель оплати праці вчителів, яка має бути зрозумілою

Модель заробітної плати вчителів

Як провести тарифікацію педагогів

Міністерство освіти та науки планує розробити нову модель оплати праці вчителів і директорів шкіл, яка має бути зрозумілою та прогнозованою.

Відповідну інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий під час виступу на серпневій конференції «Освіта єднає».

Як він повідомив, пілотний проект реформування моделі оплати праці вчителів запланований на 2024-2025 роки. В його реалізації візьмуть участь 500 українських закладів освіти.

Головною відмінністю нової моделі заробітної плати є відмова від Єдиної тарифної сітки і встановлення базової ставки заробітної плати на рівні 80%, а також премія від директора школи.

«В експерименті ми хочемо вийти з Єдиної тарифної сітки. Ми хочемо, щоб базова частина заробітної плати була біля 80% біля 20% надбавки і ще кілька регіональних надбавок і доплата від директора школи. Тобто ми робимо її зрозумілою прозорою, прогнозованою і саме головне — ми прагнемо підвищити заробітну плату», — акцентував очільник Міносвіти. 

Зокрема, за його словами, питання полягає в тому, наскільки швидко державі вдасться зробити це в контексті війни.

«Якщо ми говорили зараз про підвищення зарплати, то було б очевидно, що під час війни в економіці, яка працює на фронт це зробити практично неможливо, але змінити систему і змінити підходи, і поступово готуватися до введення нових підходів і нових принципів це те, над чим ми зараз працюємо», — наголосив Оксен Лісовий.

За матеріалами Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
209

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110620

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11657

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді