1 вересня всі 420 шкіл розпочнуть свою роботу, абсолютна більшість — в очному форматі

Стратегії успішної комунікації керівника
З 1 вересня всі 420 шкіл Києва розпочнуть свою роботу. Абсолютна більшість із них — в очному форматі.
Таку інформацію зазначив мер міста Віталій Кличко під час виступу на столичній серпневій конференції освітян.
Як він зауважив, за час широкомасштабної війни російський агресор пошкодив у столиці 104 заклади освіти. 83 із них вже відновили, у решті тривають ремонтні роботи.
«Цьогоріч у столичні школи підуть майже 25 тисяч першокласників, що близько до показників довоєнних років. Я вважаю, це — прояв довіри до нас з вами. І прагнення батьків, щоб їх діти жили і навчалися в Україні, в Києві», — акцентував мер Києва.
Зокрема Віталій Кличко наголосив, що незважаючи на широкомасштабну війну, складну економічну ситуацію, заробітна плата працівникам сфери освіти Києва виплачується своєчасно та в повному обсязі.
За матеріалами КМДА
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів