Рекомендації щодо діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році

МОН надало методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити
У Методичних рекомендаціях визначено пріоритетні напрями діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році:
1. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2. Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх
втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми
потребами.
4. Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками
дітей.
5. Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.
Для своєчасного прийняття в експлуатацію закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 рр. в умовах дії воєнного стану МОН рекомендує використовувати Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та
опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Важливою складовою освітнього процесу у нову навчальному році є питання безпеки. Так, освітній простір ЗДО рекомендують організовувати з дотриманням максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу.
Також під час моделювання безпечного освітнього простору необхідно продумати його структуру, мобільність, доступність, безбар’єрність, змістовність. Також для запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу рекомендують проводити:
•інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо дотримання алгоритму дій у разі виникнення пожеж, інших надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання їх виникненню
•інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я, радіаційної безпеки, цивільного захисту, безпеки дорожнього руху, безпеки в побуті тощо.
.
Серед інших питань Методичних рекомендацій: 
  • Організація освітнього процесу в різних форматах і подолання освітніх втрат
  • Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами
  • Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей
  • Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників
  • Організація харчування в ЗДО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

План роботи на літній оздоровчий період в ЗДО

Основне завдання в ЗДО — оздоровити дітей, створити простір для активного відпочинку та закріпити знання. Що потрібно врахувати, готуючи план роботи на літній оздоровчий період
88215

Шукаємо ключ до «замкнутої» дитини

Є діти, що граються, голосно сміючись, штовхаючись, поспішають до гурту, а є діти, які усамітнюються, стають мовчазними в компанії однолітків і, схоже, бояться людей. Педагоги мають вміти працювати з такими дітьми та вміти заспокоїти батьків і підказати їм шляхи вирішення ситуації.
1513

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді