Рекомендації щодо діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році

МОН надало методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити
У Методичних рекомендаціях визначено пріоритетні напрями діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році:
1. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2. Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх
втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми
потребами.
4. Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками
дітей.
5. Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.
Для своєчасного прийняття в експлуатацію закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 рр. в умовах дії воєнного стану МОН рекомендує використовувати Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та
опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Важливою складовою освітнього процесу у нову навчальному році є питання безпеки. Так, освітній простір ЗДО рекомендують організовувати з дотриманням максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу.
Також під час моделювання безпечного освітнього простору необхідно продумати його структуру, мобільність, доступність, безбар’єрність, змістовність. Також для запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу рекомендують проводити:
•інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо дотримання алгоритму дій у разі виникнення пожеж, інших надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання їх виникненню
•інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я, радіаційної безпеки, цивільного захисту, безпеки дорожнього руху, безпеки в побуті тощо.
.
Серед інших питань Методичних рекомендацій: 
  • Організація освітнього процесу в різних форматах і подолання освітніх втрат
  • Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами
  • Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей
  • Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників
  • Організація харчування в ЗДО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4023

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26459

Інтерактивні методи навчання

У чому полягає інтерактивне навчання та які методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади
198730

Ігри з дітьми на відпочинку

Нові ігри з конструктором, доміно, кубиками, у які цікаво грати дітям і дорослим. Консультація для батьків дошкільників
6288

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді