Рекомендації щодо діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН надало методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити
У Методичних рекомендаціях визначено пріоритетні напрями діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році:
1. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2. Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх
втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми
потребами.
4. Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками
дітей.
5. Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.
Для своєчасного прийняття в експлуатацію закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 рр. в умовах дії воєнного стану МОН рекомендує використовувати Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та
опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Важливою складовою освітнього процесу у нову навчальному році є питання безпеки. Так, освітній простір ЗДО рекомендують організовувати з дотриманням максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу.
Також під час моделювання безпечного освітнього простору необхідно продумати його структуру, мобільність, доступність, безбар’єрність, змістовність. Також для запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу рекомендують проводити:
•інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо дотримання алгоритму дій у разі виникнення пожеж, інших надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання їх виникненню
•інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я, радіаційної безпеки, цивільного захисту, безпеки дорожнього руху, безпеки в побуті тощо.
.
Серед інших питань Методичних рекомендацій: 
  • Організація освітнього процесу в різних форматах і подолання освітніх втрат
  • Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами
  • Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей
  • Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників
  • Організація харчування в ЗДО
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51485

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56602

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219597

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32822

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді