Рекомендації щодо діяльності закладів дошкільної освіти у новому навчальному році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН надало методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.
Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити
У Методичних рекомендаціях визначено пріоритетні напрями діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році:
1. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
2. Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх
втрат.
3. Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми
потребами.
4. Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками
дітей.
5. Організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО.
6. Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників.
7. Організація харчування в ЗДО.
Для своєчасного прийняття в експлуатацію закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023-2024 рр. в умовах дії воєнного стану МОН рекомендує використовувати Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та
опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Важливою складовою освітнього процесу у нову навчальному році є питання безпеки. Так, освітній простір ЗДО рекомендують організовувати з дотриманням максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу.
Також під час моделювання безпечного освітнього простору необхідно продумати його структуру, мобільність, доступність, безбар’єрність, змістовність. Також для запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу рекомендують проводити:
•інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо дотримання алгоритму дій у разі виникнення пожеж, інших надзвичайних ситуацій, виконання заходів щодо запобігання їх виникненню
•інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, охорони здоров’я, радіаційної безпеки, цивільного захисту, безпеки дорожнього руху, безпеки в побуті тощо.
.
Серед інших питань Методичних рекомендацій: 
  • Організація освітнього процесу в різних форматах і подолання освітніх втрат
  • Педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами
  • Партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей
  • Організація в нових умовах атестації педагогічних працівників
  • Організація харчування в ЗДО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329525

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260570

Коректурні таблиці в роботі з дошкільниками

Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
1607

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
178

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді