Які зміни будуть у програмі оновленого предмету «Захист України»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністр освіти розповів, що вивчатимуть українські школярі з 1 вересня під час оновленої дисципліни

Предмет

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Школярі в Україні з нового навчального року вивчатимуть дисципліну «Захист України». Програма предмета ще модернізується, але керівник МОН Оксен Лісовий вже розповів дітям та батькам, які зміни передбачає оновлений предмет.

Відповідна дисципліна з'явилася у шкільній програмі ще минулого року, але її вирішили доопрацювати.

«Більше практики, актуальних знань та життєво необхідних умінь. І діти, і вчителі дають відгуки, що програма має бути актуалізована, а предмет — корисним та цікавим», - зауважив очільник освітнього відомства.

Планується, що до предмету «Захист України» входитиме вивчення домедичної допомоги, мінної безпеки, управління дронами та орієнтування на місцевості. У Міносвіти не повідомляють, учні яких класів навчатимуться за новою програмою, але ймовірно, це учні 10-11 класів.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Зокрема, дисципліну запровадять у закладах освіти різних областей України. На основі відгуків учнів програма предмету доопрацьовуватиметься. Вчителів також чекає навчання, щоб їм було чого навчити своїх підопічних.

Для ефективного впровадження оновленої програми, міністерство закликає до співпраці міжнародні та громадські організації, які мають досвід навчання дорослих. Зокрема, тих фахівців, які готові навчати вчителів роботі з симуляторами FPV дронів, мають спеціалізацію в топографії, домомедичній допомозі та запобіганні травматизму.

Окрім того, дисципліну «Захист України» хочуть зробити практичнішою, адже у військових реаліях це необхідно. Навички, яким хочуть навчати українських школярів, стануть їм у нагоді й у мирному житті.

 За матеріалами Today.ua 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
132

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11617

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17722

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді