У МОН розповіли, як школи облаштовуватимуть укриттями не під будівлями

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міносвіти вигадали, як убезпечити школи без укриттів: сховища розмістять не в підвалах

Облаштування укриттів у школах

Стратегії успішної комунікації керівника

Міністерство освіти та науки України анонсувало новий тип укриттів для шкіл, які зводитимуть окремо, якщо під будівлею укриття організувати неможливо. Зокрема у столиці планується реалізація п’яти таких проєктів.

Відповідну інформацію зазначив заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко.

Як він зауважив, у школах, в яких не передбачено укриттів, будуть побудовані спеціальні «окремі» сховища. Наразі у Києві та області вже реалізують пʼять таких проєктів, — додав урядовець.

«Є такі проєкти, які не передбачають створення найпростішого укриття у підвалах або нижніх поверхах шкіл та дитячих садочків. Величезна проблема з цими дитячими садочками, ми над цим працюємо. Є вже базові проєкти створення укриття, яке буде розташоване на території школи — наприклад, на території стадіону або в межах доступності. Це вже реалізовано в Київській області та Києві», — акцентував заступник очільника Міносвіти.

Зокрема, він висловив сподівання, що вже до кінця року ці школи зможуть відкрити двері для дітей.

Нагадаємо, що у квітні Кабінет Міністрів України схвалив концепцію, за якою в Україні буде впроваджено алгоритми дій у разі небезпеки у навчальних закладах. Концепція передбачає нові підходи до пожежної безпеки та охорони шкіл із залученням відповідних підрозділів поліції. Окрім цього буде залучено нові підходи до пропускного режиму, відеоспостереження, інклюзивності.

Окрім того, в освітньому відомстві опубліковували рекомендації щодо організації укриттів цивільного захисту закладів освіти. Укриття мають розташовуватися в підвальному (підземному) приміщенні, на цокольному чи на першому поверсі (за умови забезпечення огороджувальними будівельними конструкціями), розташовуватися у складі основної будівлі закладу освіти або безпосередній близькості (до 100 м).

За матеріалами Прямого

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
233

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110944

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді