Оцінювання природничих знань у школярів початкової школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завдання з природничої компетентності включать до загальнодержавного моніторингу якості початкової освіти

Оцінювання знань учнів 4-х класівЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

В Україні планують оцінити рівень сформованості природничо-наукової компетентності випускників початкової школи.

Відповідну інформацію зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Питання природничого змісту будуть вміщені до тестів Загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти. Як відомо раніше, тести також міститимуть завдання з читання та математики.

У програмі моніторингу зазначено, що четвертокласники мають продемонструвати спроможність застосовувати на практиці наукове розуміння природи, техніки та технологій. 

Відповідні природничі завдання вимірюватимуть здатність спостерігати, збирати й систематизувати дані, формулювати гіпотези, проводити дослідження й експерименти, аналізувати й оцінювати результати.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Окрім того планується дослідження, яке встановить наскільки випускники початкової школи усвідомлено ставляться до збереження природи й покращення якості життя людини, громади й людства загалом, збалансованого розвитку суспільства.

Згідно з планом УЦОЯО, пілотний етап дослідження відбудеться восени 2023 року. Його метою стане апробація тестів та анкет на оцінювання природничо-наукової компетентності четвертокласників.

Передбачається, що безпосередньо основний етап загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти пройде навесні 2024 року. Це дослідження відбудеться вже втретє й передбачатиме тестування випускників початкової школи, а також анкетування учнів і вчителів. Отримані дані буде використано для коригування Держстандарту початкової освіти, освітніх програм і методик Нової української школи.

Джерело УЦОЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
121

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110489

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді