Оцінювання природничих знань у школярів початкової школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Завдання з природничої компетентності включать до загальнодержавного моніторингу якості початкової освіти

Оцінювання знань учнів 4-х класівЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

В Україні планують оцінити рівень сформованості природничо-наукової компетентності випускників початкової школи.

Відповідну інформацію зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Питання природничого змісту будуть вміщені до тестів Загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти. Як відомо раніше, тести також міститимуть завдання з читання та математики.

У програмі моніторингу зазначено, що четвертокласники мають продемонструвати спроможність застосовувати на практиці наукове розуміння природи, техніки та технологій. 

Відповідні природничі завдання вимірюватимуть здатність спостерігати, збирати й систематизувати дані, формулювати гіпотези, проводити дослідження й експерименти, аналізувати й оцінювати результати.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Окрім того планується дослідження, яке встановить наскільки випускники початкової школи усвідомлено ставляться до збереження природи й покращення якості життя людини, громади й людства загалом, збалансованого розвитку суспільства.

Згідно з планом УЦОЯО, пілотний етап дослідження відбудеться восени 2023 року. Його метою стане апробація тестів та анкет на оцінювання природничо-наукової компетентності четвертокласників.

Передбачається, що безпосередньо основний етап загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти пройде навесні 2024 року. Це дослідження відбудеться вже втретє й передбачатиме тестування випускників початкової школи, а також анкетування учнів і вчителів. Отримані дані буде використано для коригування Держстандарту початкової освіти, освітніх програм і методик Нової української школи.

Джерело УЦОЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110334

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11589

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17681

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді