Оцінювання природничих знань у школярів початкової школи

Завдання з природничої компетентності включать до загальнодержавного моніторингу якості початкової освіти

Оцінювання знань учнів 4-х класівЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

В Україні планують оцінити рівень сформованості природничо-наукової компетентності випускників початкової школи.

Відповідну інформацію зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Питання природничого змісту будуть вміщені до тестів Загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти. Як відомо раніше, тести також міститимуть завдання з читання та математики.

У програмі моніторингу зазначено, що четвертокласники мають продемонструвати спроможність застосовувати на практиці наукове розуміння природи, техніки та технологій. 

Відповідні природничі завдання вимірюватимуть здатність спостерігати, збирати й систематизувати дані, формулювати гіпотези, проводити дослідження й експерименти, аналізувати й оцінювати результати.

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Окрім того планується дослідження, яке встановить наскільки випускники початкової школи усвідомлено ставляться до збереження природи й покращення якості життя людини, громади й людства загалом, збалансованого розвитку суспільства.

Згідно з планом УЦОЯО, пілотний етап дослідження відбудеться восени 2023 року. Його метою стане апробація тестів та анкет на оцінювання природничо-наукової компетентності четвертокласників.

Передбачається, що безпосередньо основний етап загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти пройде навесні 2024 року. Це дослідження відбудеться вже втретє й передбачатиме тестування випускників початкової школи, а також анкетування учнів і вчителів. Отримані дані буде використано для коригування Держстандарту початкової освіти, освітніх програм і методик Нової української школи.

Джерело УЦОЯО

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4937

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10366

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді