У МОН надали рекомендації щодо зарахування дітей, які повертаються в Україну

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міносвіти надало рекомендації щодо зарахування у заклади освіти України учнів-біженців, що повертаються з-за кордону

Зарахування дітей-біженців

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

У Міністерстві освіти та науки висловили рекомендації закладам освіти застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня та учениці, які раніше виїхали з України через війну та зараз повертаються до рідної школи. Водночас потрібно діяти в інтересах дитини з дотриманням її права на продовження здобуття освіти.

Такі рекомендації освітнє відомство надає закладам освіти згідно із розробленими та погодженими «Методичними рекомендаціями щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні». 

У документі МОН вміщено рекомендації щодо процедури зарахування дітей, які через повномасштабну війну змінили місце проживання і здобували освіту в школах за кордоном, до шкіл України після повернення на Батьківщину. А також умови переведення таких учнів до наступного класу.

«В умовах воєнного стану важливо забезпечити права дітей, які внаслідок повномасштабного вторгнення Росії вимушено опинилися за межами України, на безперервне здобуття освіти», — акцентували в Міністерстві освіти та науки.

Окрім того, важливим є надання можливості українським дітям, які наразі перебувають в інших країнах, продовжити навчатись за українською програмою. І сприяти тому, щоб вони не втрачали зв'язок з Україною та могли продовжити здобуття освіти у нашій державі. 

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54104

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді