Які вимоги з безпеки виконати, щоб заклад міг працювати
В освітньому відомстві хочуть оновити практичну складову шкільної дисципліни «Захист України». Програма має доповнитися практикою, актуальними знаннями, навичками та життєво необхідними уміннями.
Планується з вересня запуск пілоту проєкту оновленої дисципліни «Захист України» — його апробація відбуватиметься у закладах освіти різних регіонів України. На основі відгуків учителів та учнів, що братимуть участь у пілотному проєкті, програму дисципліни буде фіналізовано.
Для успішної реалізації пілоту проєкту, у Міносвіти організують курс для вчителів. Для цього залучатимуть до співпраці міжнародні та громадські організації, які мають досвід у навчанні дорослих. Зокрема тих спеціалістів, які готові навчати вчителів роботи із симуляторами FPV дронів, мають спеціалізацію у топографії, домедичній допомозі та запобіганні травматизму. Адже ці навички дуже необхідні у повсякденному житті.
Заклад отримав гуманітарну допомогу— маєте провести її облік. Підказки експерта допоможуть без помилок оприбуткувати та списати отримані ноутбуки, парти та стільці, господарські товари тощо.
Незабаром робочі групи запрошених експертів почнуть працювати над пропозиціями з оновлення практичної складової дисципліни. Вони актуалізують програму та збільшать кількість практичних занять, додадуть підготовку до опанування базовими технологіями, якими зараз користуються захисники і захисниці.
Передбачається, що практична складова дисципліни «Захист України» стосуватиметься вмінь, необхідних для життя в реаліях сьогодення, і це не лише про потреби оборони. Навики домедичної допомоги та орієнтування на місцевості стануть в пригоді в походах, подорожах чи кризових ситуаціях. Знання з мінної безпеки допоможуть зберегти життя і здоров'я, правильно поводитися у разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Навички керування БПЛА — конкурента перевага, їх використовують відеографи, геодезисти, археологи і ще безліч спеціалістів у професійній діяльності.
«Оновлення дисципліни «Захист України» — довгоочікуваний та необхідний крок, адже освіта повинна відповідати умовам і викликам сьогодення. Уже розпочали роботу над доповненням практичної складової програми — актуальної, а заразом і цікавої для учнів. І діти, і вчителі дають нам відгуки, що дисципліна має бути оновленою. Якісна домедична допомога, керування спортивними дронами, базова інженерія в межах STEM-освіти — те, на що сьогодні є запит», — прокоментував керівник освітнього відомства Оксен Лісовий.
Джерело МОН