Роз’яснення щодо дійсності зарплати вчителів у розмірі 40 тисяч

У Раді розповіли, чи справді вчителі отримуватимуть 40 тисяч зарплати

Підвищення зарплати вчителямЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Нещодавно в Освітньому комітеті Верховної Ради заявили, що вчителі після перемоги можуть отримувати 40 тисяч гривень зарплати. Однак така цифра вимагатиме суттєвих змін щодо фаховості педагогів.

Зі свого боку заступник очільника Комітету ВР із питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин розповів, звідки взяли таку цифру та чи реальна вона.

За словами народного депутата, над освітньою реформою та відповідними змінами на сьогодні працює Міносвіти. Воно й виконує відповідні розрахунки.

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

«Це число лежить на столі поруч з іншими. Але не можна говорити про те, що це остаточна сума, чи про те, що відбудеться механістичне збільшення заробітної плати до 40 тисяч без переглядів принципів нарахування, без того, щоб збільшувати базову ставку і зменшувати кількість надбавок», — пояснив заступник очільника Освітнього комітету.

Окрім того, Сергій Колебошин акцентував, що систему з надбавками більшість експертів та навіть самі освітяни вважають непрогресивною. Адже під час епідемії коронавірусу і війни ці надбавки де-факто прибрали, тож вчителі залишилися лише зі ставкою.

«Незалежно від того, якою буде ця сума, — 40 тисяч, більше, менше, — потрібно розуміти, що паралельно повинні відбуватися процеси, які мають удосконалити нарахування зарплати в цілому й систему професійного супроводу педагогічних працівників», — наголосив очільник Комітету ВР з питань освіти.

Джерело НУШ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4934

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10353

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді