Міністр освіти підбив підсумки щодо пілотного проєкту «Оновленої інформатики»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оксен Лісовий розповів про підсумки пілотування «Оновленої інформатики»

Пілотний проєкт НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У вересні 2022 року стартував пілотний проєкт «Оновлена інформатика — IT-студії», у якому взяли участь 73 вчителя та понад 3 000 учнів із 50 закладів освіти України. Протягом року діти та педагоги працювали з хмарними сервісами, займалися робототехнікою та вивчали цифрову грамотність.

Про результати пілотного проєкту повідомив міністр освіти та науки Оксен Лісовий. 

Під час проходження ІТ-студій учні вивчали:

  • цифрову грамотність;
  • аналіз даних;
  • моделювання;
  • медіатворчість;
  • цифрове громадянство;
  • основи програмування.

Зокрема, до проєкту також долучилися провідні ІТ-кластери України: Харківський, Одеський та Львівський.

Варто зауважити, що за рік пілотування учні отримали знання, які можна використати в реальному житті, а педагоги знайшли для себе концептуально нові підходи до викладання.

Окрім того, вчителі інформатики, які брали участь у проєкті, високо оцінили нові навчальні матеріали, адже 95 % з них готові рекомендувати розроблені ресурси колегам. Зокрема, середня оцінка матеріалів четвертої чверті склала 4,7 із 5.

Уже з нового навчального року ресурси проєкту «Оновлена інформатика — IT-студії» будуть доступні на платформі «Дія. Освіта», що дасть можливість навчити цифрової грамотності понад 4 мільйони школярів.

 Джерело: Facebook-сторінка Оксена Лісового

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді