Як підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад
10 липня 2023 року розпочалося прийняття заяв до закладів фахової передвищої освіти від вступників на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО, 11-ти класів) або диплома кваліфікованого робітника.
Період подання заяв для вступу за співбесідами, творчими конкурсами триватиме до 31 липня (18:00), а за результатами НМТ (ЗНО) — до 9 серпня (18:00).
Для того, щоб подати заяву онлайн, вступник має зробити наступне:
- зареєструвати або увійти в уже створений електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua
- заповнити в кабінеті потрібні дані та завантажити власне фото;
- перейти до модуля подання заяв;
- здійснити пошук та обрати потрібну конкурсну пропозицію;
- вибрати джерело фінансування та вказати, чи здобувався раніше обраний ступінь освіти (фаховий молодший бакалавр);
- додати текст мотиваційного листа;
- перевірити правильність вказаних даних та підтвердити подання заяви.
Для правильного виконання алгоритму дій під час реєстрації та подання заяв рекомендуємо ознайомитись з інструкціями в текстовому та відео форматах.
Окрім того, варто звернути увагу на такі зауваження щодо подання заяв:
- редагувати інформацію, зокрема змінити фото, в електронному кабінеті ви можете тільки ДО подання першої заяви. Після цього нічого змінити неможливо;
- якщо ви не маєте сертифікатів НМТ/ЗНО, то можете вступити за співбесідою чи творчим конкурсом (на ті спеціальності, де він передбачений). Але врахуйте, що в разі вступу на основі сертифікатів НМТ/ЗНО ваш конкурсний бал підвищується на 25%.
- якщо ви маєте право на пільгу, то ДО подання заяв рекомендуємо звернутися до найближчого закладу освіти з підтверджувальними документами для внесення інформації в Реєстр осіб зі спеціальними умовами вступу. Відтак ваша пільга відображатиметься в розділі “Спеціальні умови вступу”.
- до кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти до конкретної конкурсної пропозиції. Ознайомтеся з ними у вкладці «Вимоги» в модулі подання заяв;
- на написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хвилин, потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо вам потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст в кабінет;
- усі подані заяви відображаються у відповідному меню електронного кабінету, однак вони можуть з’явитися там не одразу, а через певний час;
- ви можете скасувати подану заяву, якщо вона ще не була розглянута закладом освіти. Для цього оберіть потрібну заяву й у вкладці «Активні дії» натисніть «Скасувати».
Джерело: МОН