Державна служба якості освіти презентувала друге видання «Абетка для директора»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час серпневої конференції педагогічних працівників 19 серпня 2021 року Державна служба якості освіти України презентувала друге видання «Абетка для директора» — збірки порад, створеної, щоб підтримати директорів шкіл у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Аудит трудових книжок перед скануванням: що перевірити

«Результати інституційних аудитів показують, наскільки кожен заклад освіти унікальний, і обирає свій шлях, враховуючи власні традиції й особливості. Всі ми маємо поділяти єдині цілі та принципи, у центрі яких — право дитини на якісну освіту. “Абетка для директора” актуалізує ці спільні цінності та принципи, дає можливості шукати різні шляхи, засоби й підходи у підвищенні якості освіти”, — зазначив Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК.

Оновлена Абетка видана за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Друге видання Абетки доповнене практичним досвідом директорів шкіл, які зробили перші кроки у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також враховує зміни у законодавстві та результати інституційних аудитів, проведених Державною службою якості освіти протягом 2020-2021 років.

В Абетці описано прості та дієві інструменти, щоб визначити:

  1. найкращі складові освітнього середовища закладу освіти та ті, які потребують покращення;
  2. що в роботі педагогів заслуговує підтримки, а що варто вдосконалити;
  3. чи справедливо заклад освіти оцінює навчальні здобутки учнів і як зробити оцінювання більш ефективним;
  4. наскільки управлінські процеси в закладі сприяють досягненню мети облаштувати дружнє до дітей і ефективне шкільне життя та забезпечити високу якість освіти.

Абетка допоможе директорові школи визначити сильні та слабкі сторони закладу освіти за результатами самооцінювання і зрозуміти, над чим першочергово попрацювати, підкаже, як розробити власну стратегію розвитку і досягти поставлених цілей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110551

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11628

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17743

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді