Законопроєкт Президента щодо застосування англійської: що передбачено

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Президент запропонував у своєму законопроєкті англійську як мову міжнародного спілкування

Застосування англійської в Україні

Як провести тарифікацію педагогів

Президент України Володимир Зеленський зареєстрував у Верховній Раді законопроєкт №9432 про застосування англійської мови в Україні. Відповідно до його змісту, передбачається й законодавче стимулювання показу фільмів англійською мовою в кінотеатрах та обов’язкове складання англійської в межах Зовнішнього незалежного оцінювання  чи Національного мультипредметного тесту. 

Як зазначали в Телеграм-каналі Міносвіти, мета закону — унормувати застосування англійської мови у багатьох сферах. Зокрема, у роботі державної служби, підрозділів екстреної допомоги населенню, під час перетину державного кордону, у сферах освіти, культури, транспорту, охорони здоров’я тощо.

Окрім того, у законопроєкті є пропозиція щодо внесення змін до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту» й установити, що кожен учень має пройти державну підсумкову атестацію з англійської мови. Зокрема, у школах, програма яких передбачає вивчення англійської мови як першої іноземної, — за кожний рівень загальної середньої освіти (тобто після 4, 9 та випускного класу). Якщо ж у школі англійську вивчають як другу іноземну, то знання учнів з англійської перевірятимуть після дев’ятого класу й у межах ЗНО/НМТ.

Зі свого боку очільник освітнього відомства Оксен Лісовий зауважив: «Міністерство освіти і науки підтримує ініціативу Президента. Створюватимемо усі можливості для того, щоб українці мали змогу вивчати англійську якісно на всіх рівнях освіти. Розробляємо чіткий план з впровадження англійської мови на 2023-2026 роки».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54040

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
513

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110750

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді