Підстав не допускати в школу невакцинованого вчителя немає

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Юридичних підстав, аби не допускати невакциновану проти COVID-19 людину до роботи немає

Допуск невакцинованих вчителівЯкий додатковий документ при прийнятті на роботу

Наразі юридичних підстав, аби не допускати невакциновану проти коронавірусної хвороби COVID-19 людину до роботи немає.

Таку інформацію повідомив головний державний санітарний лікар Ігор Кузін, коментуючи питання масової вакцинації вчителів під час ефіру Українського радіо.

Як він зазначив, Міністерство охорони здоров'я прагне забезпечити безпечні умови для учнів з 1-го вересня.

«У будь-якому випадку, ми ініціювали і створюємо умови для формування безпечного простору в школах. Ініціатива полягала в тому, що ми не будемо відкривати школи, які матимуть менше ніж 80% вакциновано персоналу, який працює в даному закладі. Однак ця вимога стосуватиметься лише шкіл в жовтій, помаранчевій або червоній зонах», — наголосив головний санітарний лікар.

Окрім того, він зауважив, що кожен вчитель і лікар має розуміти, що він — працівник критичної інфраструктури і працівник, який власним прикладом має показувати як вірно робити.

«Вакцинуючись і медик, і вчитель подають приклад іншим і захищають своє оточення. Зараз юридичних підстав, аби не допускати не вакциновану проти коронавірусної хвороби людину до роботи немає», — акцентував Ігор Кузін.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54138

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
703

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110917

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді