У Міносвіти затвердили Положення про дуальну форму навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Документом визначено особливості дуальної форми здобуття фахової передвищої та вищої освіти

Дуальна форма освіти

Як поінформувати працівника про умови трудового договору

Міністерство освіти та науки затвердило Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти.

Ознайомитися детальніше з текстом Положення можна в прикріпленому документі. 

Насамперед у Положенні зазначено особливості дуальної форми здобуття освіти, що передбачають поєднання навчання в закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах для набуття певної кваліфікації.

Мета відповідного впровадження — реалізація студентоцентрованого підходу через підвищення якості професійної підготовки здобувачів освіти.

Відповідно до тексту Положення, заклади освіти ухвалюватимуть рішення про впровадження дуальної форми здобуття освіти на основі досліджень ринку праці та зможуть визначати перелік освітніх програм, за якими навчання за дуальною формою є доцільним.

Окрім того, документом передбачено роз’яснення щодо питання функцій основних учасників дуальної форми здобуття освіти, особливостей планування освітнього процесу та його організації.

Також у Положенні визначено порядок зарахування здобувачів освіти на навчання за дуальною формою та особливості реалізації такого навчання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54176

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
739

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110992

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді