Пріоритети шкільної психологічної служби

МОН надало рекомендації щодо напрямів психологічного супроводу учасників освітнього процесу
Пріоритети шкільної психологічної служби

Як завучу організувати соціальний простір початківця

Міністерством освіти надіслані рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в 2021/22 навчальному році.

Рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в 2021/22 навчальному році надіслані у школи для застосування в практичній роботі.

Забезпеченість практичними психологами у закладах освіти становить 72,7% від загальної потреби, соціальних педагогів – 54,8%.

Тому, для організації належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу Міністерство освіти просить керівників обласних, районних, міських департаментів освіти вжити заходів для стовідсоткового забезпечення закладів освіти методистами, практичними психологами, соціальними педагогами відповідно до нормативної потреби.

У рекомендаціях є поради щодо здійснення навчальної діяльності, проведення просвітницької та діагностичної роботи. Крім того, описано особливості профілактичної, корекційної роботи та роботи з консультування.

Педрада. Телеграм. Новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78549

Шкільна служба медіації: як організувати

Шкільна служба порозуміння (медіації) допомагає владнати конфлікти між учасниками освітнього процесу, формує психологічно безпечний простір у закладі освіти та захищає інтереси дітей. Розглянемо, що таке медіація, хто входить до складу цієї служби та як організувати її роботу.
303

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді