МОН надало рекомендації щодо напрямів психологічного супроводу учасників освітнього процесу
Як завучу організувати соціальний простір початківця
Міністерством освіти надіслані рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в 2021/22 навчальному році.
Рекомендації щодо пріоритетних напрямів психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу в 2021/22 навчальному році надіслані у школи для застосування в практичній роботі.
Як розвивати самоаналіз та емоційний інтелект, встановлювати контакт з іншими учасниками?
Забезпеченість практичними психологами у закладах освіти становить 72,7% від загальної потреби, соціальних педагогів – 54,8%.
Тому, для організації належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу Міністерство освіти просить керівників обласних, районних, міських департаментів освіти вжити заходів для стовідсоткового забезпечення закладів освіти методистами, практичними психологами, соціальними педагогами відповідно до нормативної потреби.
У рекомендаціях є поради щодо здійснення навчальної діяльності, проведення просвітницької та діагностичної роботи. Крім того, описано особливості профілактичної, корекційної роботи та роботи з консультування.
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця