Порядок унормовує очно-дистанційне оцінювання управлінського та освітнього процесів

Аудит трудових книжок перед скануванням: що перевірити
Державна служба якості освіти удосконалила Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти.
Голова ДСЯО Руслан Гурак зазначає, що новий навчальний рік розпочнеться з удосконаленим порядком проведення інституційного аудиту шкіл, яким унормовано очно-дистанційну форму оцінювання управлінського та освітнього процесів.
В Україні є частина дорослого населення, для якої вакцинація має бути обов’язковою. Це — працівники освіти, сфери обслуговування.
«Порядок доповнено інформаційною системою EvaluEd, що дасть змогу вивчати більшу кількість закладів освіти завдяки автоматизації окремих процедур інституційного аудиту», – зауважив Руслан Гурак.
Порядок проведення інституційних аудитів доповнено критеріями та індикаторами оцінювання діяльності закладу освіти щодо рівня організації дистанційного навчання та надано право обом сторонам на аудіо-, фото- і відеофіксацію процедур.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів