У Державній службі якості освіти наголосили на значенні підготовки вчителів

Як завучу організувати соціальний простір початківця
Належний рівень підготовки вчителів є важливим фактором здобуття якісної освіти.
Про це повідомив директор департаменту акредитації та моніторингу Державної служби якості освіти України Іван Юрійчук в ефірі радіо «Київ – 98 FM».
⇒ Як покращити якість освітніх послуг з онлайн-сервісами
«Якість освіти не може бути кращою, ніж якість підготовки вчителя. Ми не можемо отримати кращу освіту, ніж наш учитель», – наголосив він.
Токож за словами Івана Юрійчука, другим фактором є ставлення суспільства до вчителя. «Воно може відображатися в тій же зарплаті. Тільки тоді, коли в суспільстві буде добре ставлення до вчителя і ця професія буде престижною, якісні люди прийдуть в університети», – доповнив він.
В Україні є частина дорослого населення, для якої вакцинація має бути обов’язковою. Це — працівники освіти, сфери обслуговування.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів