В університетах запровадять курс із запобігання корупції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Десять українських університетів розпочнуть впровадження курсу з антикорупції та доброчесності

Антикорупційний курс у вишах НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Десять українських університетів у новому навчальному році розпочнуть впровадження нового освітнього курсу «Антикорупція та доброчесність».

Відповідний курс створили в Офісі доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції та передбачає здобуття студентами  знань та інструментів, метою яких є розбудова доброчесного освітнього середовища на практиці.

Згідно з Державною антикорупційною програмою на 2023–2025 роки, у майбутньому нова дисципліна стане обов’язковою для всіх вишів.

Основне завдання — це допомога студентам детально розібратися з історією, сутністю понять «корупція» й «доброчесність», їхнім місцем в українському суспільстві, медіа- та бізнес-спільноті, а також зрозуміти роль і можливості громадян у боротьбі з корупцією.

Програма курсу передбачає, що після його закінчення слухачі здобудуть набір актуальних знань та інструменти, аби долучатися до розбудови доброчесного освітнього середовища на практиці.

Участь у пілотуванні курсу візьмуть Києво-Могилянська академія, УКУ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, ЛНУ  ім. Франка, Тернопільський національний педуніверситет ім. Гнатюка, НМУ ім. Богомольця, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, Донецький державний університет внутрішніх справ, Житомирська політехніка та ЧНУ ім. Федьковича.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
194

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54108

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
671

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110890

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді