Десять українських університетів розпочнуть впровадження курсу з антикорупції та доброчесності
НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨
Десять українських університетів у новому навчальному році розпочнуть впровадження нового освітнього курсу «Антикорупція та доброчесність».
Відповідний курс створили в Офісі доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції та передбачає здобуття студентами знань та інструментів, метою яких є розбудова доброчесного освітнього середовища на практиці.
Згідно з Державною антикорупційною програмою на 2023–2025 роки, у майбутньому нова дисципліна стане обов’язковою для всіх вишів.
Основне завдання — це допомога студентам детально розібратися з історією, сутністю понять «корупція» й «доброчесність», їхнім місцем в українському суспільстві, медіа- та бізнес-спільноті, а також зрозуміти роль і можливості громадян у боротьбі з корупцією.
Програма курсу передбачає, що після його закінчення слухачі здобудуть набір актуальних знань та інструменти, аби долучатися до розбудови доброчесного освітнього середовища на практиці.
Участь у пілотуванні курсу візьмуть Києво-Могилянська академія, УКУ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, ЛНУ ім. Франка, Тернопільський національний педуніверситет ім. Гнатюка, НМУ ім. Богомольця, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, Донецький державний університет внутрішніх справ, Житомирська політехніка та ЧНУ ім. Федьковича.
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.