Дератизацію та дезінсекцію: як провести в закладі освітиДослідження PISA виявило значну різницю між успішністю в математиці в дітей із хорошими та поганими соціально-економічними передумовами навчання.
Переклад результатів дослідження опублікував Український центр оцінювання якості освіти.
Основні висновки з проведеного дослідження:
Дослідники опитали школярів у країнах Організації економічного співробітництва та розвитку. У середньому там приблизно 65% учнів із хорошим соціально-економічним статусом відповіли, що вони добре знають квадратичну функцію або часто чули про неї. Водночас учні з гіршими передумовами для навчання знали чи чули про неї лише у 43% випадків.

Хто розробляє індивідуальну програму розвитку, на основі якої інформації та які частини він має містити?
Середня різниця між хорошими і поганими передумовами навчання по країнах ОЕСР знаходиться на рівні 19%. Таку різницю в успішності між учнями можна пояснити різницею в тому, наскільки однаково ці групи учнів ознайомлені з математикою. Тобто, є чіткі докази того, що учнів із поганими передумовами для навчання систематично навчають математики гірше, ніж учнів із гарними передумовами.
Детальніше ознайомитися з документом дослідження можна у прикріпленому файлі.