МОН внесло зміни до Порядку проведення інституційного аудиту шкіл
Конкурс на посаду директора: ситуаційні завдання
Про це повідомили на сайті МОН. Наказ виданий 30 квітня 2021 року.
Зміни стосуються проведення існтитуційних аудитів дистанційно під час карантину чи інших надзвичайних обставин. Тепер інституційні аудити можна буде провести дистанційно шляхом опитування, спостереження за проведенням уроків, вивчення документації школи. Решта процедур проводитимуться після припинення карантинних чи інших обмежень.
Розміщення відповідних документів на сайті ДСЯО дозволить зробити перевірки прозорішими – громадськість може відстежувати, чи дотримуються конкретні школи освітнього законодавства і чи усувають вони допущені порушення.
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності