Дослідження PISA щодо роботи кваліфікованих учителів у «складних» школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У новому дослідженні PISA йдеться про те, чому важливо, щоб у «складних» школах працювали висококваліфіковані вчителі

Робота педагогів у складних школах

Як провести тарифікацію педагогів

Український центр оцінювання якості освіти опублікував ще одну частину дослідження PISA-2015. Цього разу у фокусі випуску — співвідношення кваліфікованість/кількість педагогів на учня для вирівнювання освітніх розривів, спричинених соціально-економічними причинами.

Детальніше ознайомитися з текстом результатів дослідження можна в прикріпленому документі. 

Насамперед результати показали, що у 2015 році більшість країн та економік, які брали участь у PISA, компенсували недоліки освіти в школах з поганими передумовами для навчання за рахунок менших класів та/або нижчого співвідношення кількості учнів/учениць і вчителів/учительок.

Проте більше ніж у третині країн і економік викладацький штат у закладах освіти такого типу був менш кваліфікованими або менш досвідченими, ніж їхні колеги зі шкіл з гарними передумовами для навчання.

Окрім того, невисокі показники в успішності учнівства, які пов’язані із соціально-економічним статусом, були більшими в країнах, де в школах з поганими соціально-економічними умовами працювало менше кваліфікованих і досвідчених учителів, ніж у закладах освіти з гарними умовами.

Більша автономія школи у сфері керування викладацьким складом пов’язана з більш справедливим розподілом вчительства для роботи в школах різного типу.

Однак, додаткове державне фінансування закладів освіти з найбільшою концентрацією учнівства з родин з поганими передумовами для навчання (як в Ірландії), а також пріоритетний доступ до державних освітніх програм, включаючи програми підготовки вчительства, дозволяє залучити до таких шкіл висококваліфікованих педагогів, які справді здатні допомогти учням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81630

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76206

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53171

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19077

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130952

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді