Вчителька та директор школи в Дніпрі отримали догани за мовний конфлікт

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Директорка закладу освіти й вчителька отримали догани після мовного скандалу в Дніпрі

Мовний скандал у школі Дніпра НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У Дніпрі в школі №126 стався інцидент через спілкування російською мовою. У профільному комітеті вчительці та директору школи виписали догани.

Таку інформацію зазначили на сайті Радіо Свобода

Нещодавно вчитель місцевої школи використовувала під час спілкування з учнями російську мову, на що мати однієї учениці зробила їй зауваження. Після цього, за словами жінки, її дитину почали цькувати однокласники, а її саму — видалили з батьківського чату. 

Згодом начальниця відділу освітньої діяльності управління освіти департаменту гуманітарної політики міськради Дніпра Людмила Кошман зауважила, що після звернення мами учениці до школи №126 здійснили комісійний виїзд. У підсумку директор та вчитель отримали догану за недотримання мовного законодавства.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

«Ми приїхали під час освітнього процесу, розмовляли з керівником, із заступниками директора, вчителями, подивилися сам освітній процес. Ми могли зайти в кабінети, де вчитель поводив урок, і могли послухати, що вчитель і якою мовою говорить, як спілкуються з дітьми. Заходили по черзі до різних вчителів. Відвідали уроки, переглянули документи закладу. А тоді вже було комісійно вирішено винести догану керівникові закладу за невиконання мовного законодавства», — наголосила Людмила Кошман.

Однак в адміністрації закладу освіти повідомили, що ситуацію з’ясували та факт булінгу дитини не підтвердили. Як зауважили в профільному комітеті, заклади освіти — автономні. І випадки булінгу розглядаються, за процедурою, саме в закладах.

Окрім того, начальниця відділу освіти міськради Дніпра зауважила, що за минулий рік до управління надійшло три скарги за недотримання мовного законодавства в школах Дніпра. Вони стосувалися вживання вчителями російської мови на уроках та використання російськомовного контенту. А на всі випадки у комітеті відреагували перевірками. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді