МОН затвердило програму підвищення кваліфікації шкільних психологів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Затверджено типову програму підвищення кваліфікації для шкільних психологів

Підвищення кваліфікації психологів

Як провести тарифікацію педагогів

Нещодавно міністр освіти та науки Оксен Лісовий підписав наказ «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації практичних психологів закладів освіти “Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом”».

Детальніше ознайомитися з документом програми можна в прикріпленому документі. 

Типова програма підвищення кваліфікації розрахована на 45 годин (1,5 кредиту ЄКТС).

Під час проходження програми можна використовувати формат денного, вечірнього, заочного, змішаного, дистанційного, дуального навчання або безпосередньо на робочому місці. 

У документі Типової програми зазначено перелік компетентностей, навчальний план складається з чотирьох модулів по три теми кожен:

  1. Огляд національних і міжнародних програмних документів, стратегій, керівних принципів та планів з питань ПЗПСП [психічне здоров’я та психосоціальна підтримка] у контексті збройних конфліктів;
  2. Посилення професійного потенціалу практичних психологів;
  3. Діагностичні інструменти та інтервенції для практичних психологів в освітньому середовищі;
  4. Інструменти дистанційної роботи практичного психолога в умовах збройного конфлікту.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді