Планується виміряти рівень сформованості соціально-емоційних навичок у 10-річних та 15-річних дітей
НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨
Україна візьме участь у першому в світі дослідженні соціально-емоційних навичок школярів.
Таку інформацію зазначили на сайті Державної служби якості освіти.
Насамперед дослідження вивчатиме рівень сформованості широти кругозору учнів, сумлінності, емоційної стабільності, здатності до співробітництва чи мотивації досягати цілей.
Передбачається, що рівень сформованості «м’яких» навичок виміряють у 10-річних та 15-річних дітей.
Окрім того, у межах дослідження буде проаналізовано середовище та контекст, у якому перебувають школярі. Для цього в опитуванні візьмуть участь не лише учні, а й батьки, вчителі та адміністрації закладів освіти.
Відповідне дослідження відбудеться восени 2023 року у 15 країнах світу. В Україні опитування відбудеться на національному рівні, з вибіркою закладів освіти з усіх регіонів.
Опитування буде проведене Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), яка відома як організатор дослідження PISA.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.