Рішення щодо випускних у школах ухвалюють керівники закладів освіти
Готуємо учнів та працівників до безпечних канікул: РЕКОМЕНДАЦІЇ
Інформацію щодо випускних МОН дало у листі-відповіді на запит Укрінформу.
«На період дії карантину запропоновано утриматися від проведення будь-яких масових освітніх, спортивних та культурно-мистецьких заходів у всіх закладах освіти, організованих екскурсійних поїздок, виїздів груп учнів і студентів у туристичні подорожі тощо, а також вжити невідкладних заходів, спрямованих на мінімізацію безпосередніх фізичних контактів між учасниками освітнього процесу. З огляду на зазначене, рішення про проведення випускних вечорів, відповідно до повноважень, ухвалюють керівники закладів освіти», – йдеться у відповіді.
⇒ Організація протиепідемічних заходів у закладах освіти: нові рекомендації
Крім того, у міністерстві зазначили, що ці рекомендації надано в листі від 19.10.2020 №1/9-589 «Про вжиття заходів протидії розповсюдженню COVID-19».
Як і коли укласти строковий трудовий договір з учителем? Чи має він бути на роботі?
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту