Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації
Міністерство освіти та науки планує розвивати альтернативні форми здобуття дошкільної освіти в Україні.
У МОН визначили мету запровадження альтернативних форм дошкільної освіти — це розширення доступу дітей раннього та дошкільного віку до якісних освітніх послуг.
Зокрема, в освітньому відомстві вже винесли для громадського обговорення проєкт методичних рекомендацій щодо послуг у сфері дошкільної освіти.
Відповідно до проєкту міністерства, альтернативою класичній дошкільній освіті можуть бути групи короткотривалого перебування та організація індивідуального виховання та розвитку.
Таким чином, групи короткотривалого перебування можуть бути прогулянковими, консультативними або сезонними.
Окрім того, відповідні альтернативні методи дошкільної освіти можна буде використовувати в дитсадках, школах або закладах позашкільної освіти.
Для організації дошкільної освіти пропонується використовувати інші приміщення — бібліотеки, центри дитячої та юнацької творчості, клуби, медико-психолого-педагогічні центри тощо.
Як передбачають у Міносвіти, пристосування та використання для альтернативних форм надання освітніх послуг наявних у громаді закладів (частин їхніх приміщень) дозволить збільшити число дітей, охоплених дошкільною освітою.