Влада планує підготувати резерв освітян і медиків для деокупованих територій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Після деокупації будуть необхідні фахівці, які адаптують процеси до загальнодержавного рівня

Резерв освітян для деокупованих територійЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Система охорони здоров’я та освіти на окупованих територіях працює за застарілими радянськими стандартами, тому після деокупації цих територій на них мають працювати фахівці, які зможуть швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня.

Відповідну тезу озвучили під час наради під головуванням віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук. У процесі наради було обговорено питання створення й наповнення реєстру резерву працівників освітньої та медичної сфери для деокупованих територій. 

Як зазначають у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, що частина територій, де працюватимуть медики й освітяни, були окуповані ще з 2014 року. Система охорони здоров’я та освіти там працює за застарілими радянськими стандартами, що нав’язала окупаційна влада. 

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Наприклад, там досі використовується паперовий документообіг, відсутня цифровізація медичних та освітніх процесів тощо.

Зокрема, у Мінінтеграції зауважили, що на підконтрольній українському уряду території в обох сферах за цей час відбулися відчутні реформи. Країна дедалі більше стає цифровою. І цей фактор потрібно буде враховувати при підготовці до роботи на новому місці. 

 «Потрібна професійна гнучка команда. Яка зможе швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня. Всі наші кроки потрібно ретельно продумати. Маємо починати з малого й вирішувати все поступово», — наголосила віцепрем’єрка Ірина Верещук.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54142

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
705

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді