Влада планує підготувати резерв освітян і медиків для деокупованих територій

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Після деокупації будуть необхідні фахівці, які адаптують процеси до загальнодержавного рівня

Резерв освітян для деокупованих територійЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Система охорони здоров’я та освіти на окупованих територіях працює за застарілими радянськими стандартами, тому після деокупації цих територій на них мають працювати фахівці, які зможуть швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня.

Відповідну тезу озвучили під час наради під головуванням віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук. У процесі наради було обговорено питання створення й наповнення реєстру резерву працівників освітньої та медичної сфери для деокупованих територій. 

Як зазначають у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, що частина територій, де працюватимуть медики й освітяни, були окуповані ще з 2014 року. Система охорони здоров’я та освіти там працює за застарілими радянськими стандартами, що нав’язала окупаційна влада. 

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Наприклад, там досі використовується паперовий документообіг, відсутня цифровізація медичних та освітніх процесів тощо.

Зокрема, у Мінінтеграції зауважили, що на підконтрольній українському уряду території в обох сферах за цей час відбулися відчутні реформи. Країна дедалі більше стає цифровою. І цей фактор потрібно буде враховувати при підготовці до роботи на новому місці. 

 «Потрібна професійна гнучка команда. Яка зможе швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня. Всі наші кроки потрібно ретельно продумати. Маємо починати з малого й вирішувати все поступово», — наголосила віцепрем’єрка Ірина Верещук.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5624

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77814

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3957

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82065

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді