Влада планує підготувати резерв освітян і медиків для деокупованих територій

Після деокупації будуть необхідні фахівці, які адаптують процеси до загальнодержавного рівня

Резерв освітян для деокупованих територійЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Система охорони здоров’я та освіти на окупованих територіях працює за застарілими радянськими стандартами, тому після деокупації цих територій на них мають працювати фахівці, які зможуть швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня.

Відповідну тезу озвучили під час наради під головуванням віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук. У процесі наради було обговорено питання створення й наповнення реєстру резерву працівників освітньої та медичної сфери для деокупованих територій. 

Як зазначають у Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, що частина територій, де працюватимуть медики й освітяни, були окуповані ще з 2014 року. Система охорони здоров’я та освіти там працює за застарілими радянськими стандартами, що нав’язала окупаційна влада. 

Індивідуальний навчальний план: чи обов'язково складати

Наприклад, там досі використовується паперовий документообіг, відсутня цифровізація медичних та освітніх процесів тощо.

Зокрема, у Мінінтеграції зауважили, що на підконтрольній українському уряду території в обох сферах за цей час відбулися відчутні реформи. Країна дедалі більше стає цифровою. І цей фактор потрібно буде враховувати при підготовці до роботи на новому місці. 

 «Потрібна професійна гнучка команда. Яка зможе швидко адаптувати всі процеси до загальнодержавного рівня. Всі наші кроки потрібно ретельно продумати. Маємо починати з малого й вирішувати все поступово», — наголосила віцепрем’єрка Ірина Верещук.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4925

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді