Наскільки важливе запам’ятовування для вивчення математики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

УЦОЯО опублікував результати дослідження PISA щодо системи вивчення методом запам’ятовування

Запам'ятовування під час вивчення математики

Організація дистанційного навчання: як поліпшитиЗапам’ятовування може бути корисним для вирішення простих задач, проте воно малоефективне як єдина стратегія вивчення математики.

Така інформація зазначена в результатах міжнародного дослідження PISA, опубліковані на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Експерти повідомляють, що метод запам’ятовування може бути корисним або навіть необхідним у деяких ситуаціях:

  • може надати учням достатньо конкретних фактів, над якими можна розміркувати;
  • може зменшити тривожність через зведення математики до набору простих фактів, правил та процедур;
  • може допомогти розвинути швидкість оперування цифрами на початку розвитку дитини, перш ніж дитину попросять розв’язати більш складні проблеми.

Окрім того, було виявлено, щоби мати академічні успіхи, 15-річним потрібно вивчати математику більш рефлексивно, амбіційно та креативно. Це можна досягти способом, який передбачає:

  • дослідження альтернативних способів пошуку рішень;
  • установлення зв’язків;
  • розуміння різних поглядів / перспектив і пошуку сенсу.

«Іншими словами, безперечно, ви можете використовувати свою пам’ять, просто використовуйте її стратегічно», — радять дослідники.

«Результати PISA показують, що в усіх країнах ОЕСР наполегливі учні, учні з позитивним ставленням до розв’язування різних проблем, зокрема й математичних, учні, у яких висока інструментальна мотивація до вивчення математики, зацікавленість математикою, висока самоефективність, Я-концепція та низька тривожність через математику, з меншою вірогідністю використовують стратегії запам’ятовування», — наголосили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
169161

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
72023

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8157

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35161

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді