Організація дистанційного навчання: як поліпшитиЗапам’ятовування може бути корисним для вирішення простих задач, проте воно малоефективне як єдина стратегія вивчення математики.
Така інформація зазначена в результатах міжнародного дослідження PISA, опубліковані на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Експерти повідомляють, що метод запам’ятовування може бути корисним або навіть необхідним у деяких ситуаціях:
- може надати учням достатньо конкретних фактів, над якими можна розміркувати;
- може зменшити тривожність через зведення математики до набору простих фактів, правил та процедур;
- може допомогти розвинути швидкість оперування цифрами на початку розвитку дитини, перш ніж дитину попросять розв’язати більш складні проблеми.
Що маєте зробити, щоб реалізувати право дитини навчатися в школі. Адже дитина має право вчитися в будь-якому закладі, якщо там є вільні місця. Але як директору зарахувати всіх дітей, якщо місць у закладі бракує?
Окрім того, було виявлено, щоби мати академічні успіхи, 15-річним потрібно вивчати математику більш рефлексивно, амбіційно та креативно. Це можна досягти способом, який передбачає:
- дослідження альтернативних способів пошуку рішень;
- установлення зв’язків;
- розуміння різних поглядів / перспектив і пошуку сенсу.
«Іншими словами, безперечно, ви можете використовувати свою пам’ять, просто використовуйте її стратегічно», — радять дослідники.
«Результати PISA показують, що в усіх країнах ОЕСР наполегливі учні, учні з позитивним ставленням до розв’язування різних проблем, зокрема й математичних, учні, у яких висока інструментальна мотивація до вивчення математики, зацікавленість математикою, висока самоефективність, Я-концепція та низька тривожність через математику, з меншою вірогідністю використовують стратегії запам’ятовування», — наголосили в Українському центрі оцінювання якості освіти.