Сьогодні Уряд підтримав ініціативу Державної служби якості освіти щодо реалізації експериментального проєкту з впровадження інформаційно-аналітичної системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти «EvaluEd».
Інформаційно-аналітична система «EvaluEd» застосовна для:
- проведення інституційних аудитів закладів освіти;
- самооцінювання педагогічними колективами якості освітньої діяльності у школах;
- сертифікації вчителів.
Втілення системи закладає міцний фундамент для цифровізації процедур, пов’язаних із зовнішнім оцінюванням освітніх і управлінських процесів та функціонуванням внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школах.
Постановою затверджено також:
- Положення про інформаційно-аналітичну систему зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти «EvaluEd»;
- Порядок реалізації експериментального проєкту з впровадження інформаційно-аналітичної системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти «EvaluEd».
Система розроблена за рахунок коштів Уряду Чеської Республіки.
Джерело: Державна служба якості освіти
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
Питання оздоровлення учнів у пришкільних таборах поки залишається відкритим. Деякі заклади освіти продовжати працювати, а у деяких розпочнуться літні канікули.
Частина уроків проходить онлайн. Що при цьому врахувати та яку роль в освітньому процесі відіграє вчитель - у статті
Поки очікуємо на офіційний лист МОН щодо завершення навчального року, давайте пригадаємо, як це було минулоріч, щоб врахувати всі особливості
Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті