Організація дистанційного навчання: як поліпшитиПереважній кількості школярів подобається навчатися онлайн, саме тому важливо вдосконалювати технології дистанційного навчання, орієнтуючись на дитину.
Таку інформацію зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак під час участь в онлайн-сесії з питань дистанційної освіти у школах.
Як він повідомив, що результати проведених моніторингових досліджень свідчать про задоволеність учнів дистанційним навчанням.
«В організації дистанційного навчання визначальними для його якості є чотири форми взаємодії: учень–зміст, учень–учень, учень–вчитель та вчитель–батьки. Як показують результати моніторингових досліджень, більшість учнів задоволені навчанням онлайн. Тому важливо вдосконалювати технології дистанційного навчання, орієнтуючись на замовника освітніх послуг, дитину, аби підвищувати якість надання освітніх послуг», — наголосив керівник Держслужби.
Окрім того, він сказав, що Державною службою якості освіти виокремлені чотири чинники якості організації дистанційного навчання, зокрема, досвід упровадження онлайн-навчання, забезпечення комп’ютерною технікою і доступом до Інтернету, мотивація учнів, вчителів, батьків, директорів шкіл і засновників, а також безпека в Інтернеті.