У Держслужбі наголошують на необхідності вдосконалення дистанційного навчання, орієнтуючись на дитину
        
        
            
Організація дистанційного навчання: як поліпшитиПереважній кількості школярів подобається навчатися онлайн, саме тому важливо вдосконалювати технології дистанційного навчання, орієнтуючись на дитину.
Таку інформацію зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак під час участь в онлайн-сесії з питань дистанційної освіти у школах.
Як він повідомив, що результати проведених моніторингових досліджень свідчать про задоволеність учнів дистанційним навчанням.
Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.
«В організації дистанційного навчання визначальними для його якості є чотири форми взаємодії: учень–зміст, учень–учень, учень–вчитель та вчитель–батьки. Як показують результати моніторингових досліджень, більшість учнів задоволені навчанням онлайн. Тому важливо вдосконалювати технології дистанційного навчання, орієнтуючись на замовника освітніх послуг, дитину, аби підвищувати якість надання освітніх послуг», — наголосив керівник Держслужби.
Окрім того, він сказав, що Державною службою якості освіти виокремлені чотири чинники якості організації дистанційного навчання, зокрема, досвід упровадження онлайн-навчання, забезпечення комп’ютерною технікою і доступом до Інтернету, мотивація учнів, вчителів, батьків, директорів шкіл і засновників, а також безпека в Інтернеті.
            
         
        
            
                            
                    
                    В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
                    
                
                                            
                    
                    Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
                    
                
                                            
                    
                    Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
                    
                
                                            
                    
                    Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
                    
                
                                            
                    
                    Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення