МОН розраховує на подальшу підтримку Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні

Організація дистанційного навчання: як поліпшити
Про це повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час онлайн-зустрічі з головою представництва фонду в Україні Лоттою Сильвандер.
Відомство розраховує на подальшу підтримку ЮНІСЕФ у питанні наповнення Всеукраїнської школи онлайн уроками і навчання цифровій грамотності вчителів шкіл та викладачів вишів.
У 2021 році всі заклади освіти мають стати автономними, зокрема й у питаннях ведення бухобліку та складання фінзвітності. Як це зробити та що врахувати?
МОН сподівається на підтримку ЮНІСЕФ у питанні професійного розвитку директорів закладів освіти щодо управління закладом в умовах дистанційного навчання, а також у питанні підсилення комунікаційного компонента з цифровізації освіти для більш якісного висвітлення того, що вже зроблено, та того, що планується.
«Я переконаний, що наша подальша співпраця у сфері освіти буде максимально плідною та продуктивною. ЮНІСЕФ залишається нашим надійним партнером у сфері людського розвитку і ми вбачаємо таке партнерство одним з ключових чинників успішної реалізації освітніх реформ в Україні», – зазначив Сергій Шкарлет.
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.