Співпраця МОН з ЮНІСЕФ: на що спрямована

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розраховує на подальшу підтримку Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні

Співпраця МОН з ЮНІСЕФ: на що спрямована

Організація дистанційного навчання: як поліпшити

Про це повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет під час онлайн-зустрічі з головою представництва фонду в Україні Лоттою Сильвандер.

Відомство розраховує на подальшу підтримку ЮНІСЕФ у питанні наповнення Всеукраїнської школи онлайн уроками і навчання цифровій грамотності вчителів шкіл та викладачів вишів.

МОН сподівається на підтримку ЮНІСЕФ у питанні професійного розвитку директорів закладів освіти щодо управління закладом в умовах дистанційного навчання, а також у питанні підсилення комунікаційного компонента з цифровізації освіти для більш якісного висвітлення того, що вже зроблено, та того, що планується.

«Я переконаний, що наша подальша співпраця у сфері освіти буде максимально плідною та продуктивною. ЮНІСЕФ залишається нашим надійним партнером у сфері людського розвитку і ми вбачаємо таке партнерство одним з ключових чинників успішної реалізації освітніх реформ в Україні», – зазначив Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
188

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110580

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11635

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17758

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді